Izraelsko Vijeće za kabelsko i satelitsko emitiranje suspendiralo je licencu kršćanskog evangeličkog TV kanala na hebrejskom jeziku zbog optužbi da "pokušava preobratiti židovsku djecu na kršćanstvo".

Shelanu TV, koja je u vlasništvu matične tvrtke God TV, započela je emitiranje u Izraelu na kablovskoj mreži HOT krajem travnja, javlja Jerusalem Post, a prenosi tribun.hr.

Međutim, kanal se našao na meti optužbi za "pokušaje preobraćenja židovske mladeži na kršćanstvo", što je zakonom zabranjeno u Izraelu. Komentari izvršnog direktora kanala Warda Simpsona o "važnosti privlačenja ljudi na kršćanstvo" također su doprinijeli žestokim kritikama.

Na to je posebno utjecao tadašnji izraelski ministar komunikacija David Amsallem, koji je zaprijetio gašenjem kanala, pri čemu se čekalo da Vijeće preispita potpisani ugovor

Na kraju je kompaniji HOT upućena obavijest da je licenca oduzeta jer se, "Shelanu TV obraćao Židovima kao svojoj ciljanoj publici, a ne kršćanima u Izraelu", kako je zapisano u dozvoli za emitiranje.

Poticanje mijenjanja religije u Izraelu nije nezakonit, ali zakon sprječava preobraćenje maloljetnika bez prisustva ili pristanka roditelja.

Osmrtnice ba

paypal.jpg

ljetni-molitveni-program-u-medugorju-1.jpg

sedam-pokornickih-psalama.jpg

najnovije-vijesti-broj-11.jpg

dr-anja-vasilj-ginea.jpg

cocotours-autobusi.jpg

datumi-duhovnih-obnova-u-medugorju.jpg

posalji-svoje-svjedocanstvo.jpg

knjiga-fra-tomislava-pervana.jpg

molitveni-zid-1.gif

marijine-ruke1.jpg

molitveni-program-u-medugorju.jpg

Zanima te i ovo?
NEBESKI SPEKTAKL u noći s 12. na 13. kolovoz - meteorski pljusak ”Perzeidi”: zašto sv. Lovro plače?
08. Kolovoz 2020.
Koristimo kolačiće kako bi Vam pružili bolje korisničko iskustvo i prilagodili sustav oglašavanja. U skladu s novim smjernicama privatnosti, moramo Vas upitati za pristanak prilikom korištenja kolačića.