Kao što je središnje otajstvo našeg spasenja je vazmeno otajstvo Kristove muke, smrti, uskrsnuća i proslave, tako je nedjeljna euharistija temeljno bogoslužje župske zajednice.
Jedne nedjelje došao je sveti Bernard u crkvu slušati svetu misu. Crkva je bila puna vjernika koji su oduševljeno, u jedan glas, molili Očenaš.
Znao sam često čuti kao jedno od opravdanja za izbjegavanje nedjeljne sv. mise sljedeći odgovor: „Što ću ići na misu kad je i tako svake nedjelje sve isto?!".
Iz tramvaja sam ju vidjela ispred kapucinske crkve u Osijeku. Sjedila je na pločniku, a ispred nje je bilo prostrto bijelo platno (možda stoljnak) na kojem su bile posložene narukvice, ogrlice, naušnice, krunice i ostale stvarčice koje sama izrađuje i prodaje.
Misa ne prestaje (nakon riječi: Idite u miru), Krist je u nama i mi ga kao živa pokaznica, nosimo kroz ulice, u autobus, u školu, naposao, kući... svuda kamo god idemo i gdje jesmo.
Mađarski parlament izglasao je prijedlog Zakona koji će od 15. ožujka uvesti neradnu nedjelju.
Ova izjava „Ego eimi" – „Ja sam", u Ivanovom Evanđelju nedvosmisleno podsjeća na objavu Boga u gorućem grmu.
Svatko ima svoju istinu. Ali Istina nema svakoga. Uglavnom je u životu pitanje Istine pitanje interesa. O kad bi svi mi znali da je svaki drugi interes osim Istine, na štetu te iste Istine.
Mark Bustos je frizer stilist u luksuznom salonu u N.Y., ali ne mora sva njegova klijentela biti bogata, da bi si omogućila kvalitetu njegovih usluga.
Možda bismo htjeli čuti malo optimističnija liturgijska čitanja. Međutim, događa se drukčije. Prorok Ezekiel je poslan među grješnike tvrdokornog pogleda, odmetničkom narodu koji ne mari za Gospodina.
Vazmeno – uskrsno vrijeme polako se približava svome zaključku: Svetkovini Duhova.
Mogu li se mladi danas oduševiti sa slikom svećenika i poželjeti postati svećenikom?
Koje li veze ima nevjera učenika u Kristovo uskrsnuće s nama?
Duhovna je desperacija tada kada ne želimo priznati svoje grijehe niti pred Bogom niti pred samim sobom.
Ovo je čudno! Znamo što je grijeh i koja je posljedica grijeha, a ipak se zlo nameće samo od sebe i često ga sami izaberemo (Rim 7,21).