Bog se ne da izrugivati!

Ono što ću ovdje reći može se nekima činiti kao politiziranje. Tematika ipak nije politička; nego pastoralna. Govorim ove riječi kao katolički svećenik, benediktinski redovnik i kao doktor moralne teologije.

Prije svega, podsjetimo se da je osnovni razlog postojanja svemira to što duše može odvesti u vječni život. Vječno spasenje je stoga cilj prema kojemu moraju biti usmjereni svi naši napori. Moramo biti dobri upravitelji vlastitih života, ali Crkva nikada nije stavila tjelesno zdravlje iznad spasenja duše, niti to čini danas.

Sto posto onih koji ne prime cjepivo protiv COVID-a će umrijeti. Od onih koji ipak prime cjepivo protiv COVID-a, postotak onih koji će umrijeti bit će… sto posto… Svi ćemo umrijeti i bit će nam suđeno na temelju naše vjernosti Bogu i po našoj, Bogom danoj, savjesti. Danas se pozivamo na tu savjest, u kojoj otkrivamo zakon koji nas upućuje na poslušnost, uvijek nas pozivajući da volimo dobro i izbjegavamo zlo. „Čovjek naime ima u srcu zakon što mu ga je Bog upisao. U pokoravanju tom zakonu jest isto čovjekovo dostojanstvo, i po tom zakonu će mu se suditi“ (Drugi vatikanski koncil, Gaudium et Spes, br. 16).

Ovo je rečeno bez donošenja bilo kakve presude onima koji promoviraju cjepivo ili su ga sami primili. Nije moj posao nikoga osuđivati. Moj je posao prosvijetliti savjest i potvrditi Bogom dana prava onih koji odbijaju cjepivo. Ovo je vrlo važno pitanje, budući da je australska državna premijerka već izjavila da će uskoro provesti segregaciju u populaciji na temelju toga je li stanovništvo cijepljeno ili ne. Isto tako je nevjerojatno i žalosno, da je već jedan australski biskup govorio o mogućnosti otvaranja crkava samo za cijepljene. Čak imamo i neke biskupe u drugim zemljama koji izjavljuju da postoji moralna odgovornost za uzimanje cjepiva. Budimo jasni. Ne postoji moralna odgovornost za primanje cjepiva. Objasnit ću zašto

Da bi postojala takva obveza, potrebno je ispuniti niz uvjeta. Pod pretpostavkom da postoji stvarna opasnost:

1) cjepivo u svome nastanku/razvoju ne može imati nikakve etičke zamjerke; 2) moramo biti sigurni u njegovu učinkovitost; 3) moramo biti sigurni van svake sumnje; 4) ne bi mogle postojati druge mogućnosti da zaštitimo sebe i druge od virusa. Trenutačno niti jedan od ovih uvjeta nije ispunjen.

Najozbiljniji prigovor cjepivima koja su trenutno dostupna jest taj što sva cjepiva koriste matične stanice izvedene iz organa pobačene bebe koja je, kako bi se ti organi dobili netaknuti, raskomadana još živa. Drugim riječima, ne govorimo o ljudskim ostacima koji su spašeni iz nesreće i korišteni kada su već bili mrtvi, već o namjernom ubijanju nevinog čovjeka, kako bi mu se ukrali organi dok je još uvijek bio živ i kako bi se upotrijebili za istraživanje koje će proizvesti cjepivo. To je ono što nazivamo kaznenim djelom najgore vrste, a ipak počinjenim uz blagoslov vlada takozvanih civiliziranih zemalja. Sva trenutno dostupna cjepiva napravljena su iskorištavanjem organa nevine bebe. To je krajnji i najteži oblik zlostavljanja djece i zapanjujuće je da netko može pomisliti da će Bog doista blagosloviti takve zločine dopuštajući znanstvenicima da spase čovječanstvo. Ova istina o podrijetlu cjepiva ostaje, što god se moglo reći o udaljenoj suradnji sa zlom, koju ne odbacujemo kao načelo ispravno shvaćeno unutar korpusa moralnog promišljanja Crkve, i što nam govori da primjena načela ovisi o procjeni date situacije. To jest, potrebna je razborita prosudba kako bi se došlo do zaključka moguće udaljene suradnje. Ako netko dođe do tog zaključka, ne može ga nametnuti drugima. Ako netko vjeruje da ti uvjeti nisu ispunjeni, postoji velika obaveza savjesti da to odbije.

Drugo, ostavljajući po strani neprihvatljive postupke koji su korišteni za proizvodnju ovih cjepiva, mi smo u prisutnosti drugog zločina, a to je da cjepiva nisu pravilno ispitana; još su u fazi testiranja. Ovo nije točka o kojoj se raspravlja. To je jasno navedeno na web stranicama farmaceutskih kompanija; a isto to je jasno rekao nitko drugi nego australski ministar zdravstva Greg Hunt koji je prije samo nekoliko mjeseci tijekom uvođenja cjepiva izjavio: „Svijet je uključen u najveće kliničko ispitivanje, najveće globalno ispitivanje cjepiva ikad“. Drugim riječima, cijeli svijet se tretira kao nekakav laboratorij u kojem se od Vas očekuje da budete zamorac.

Treći razlog je opasnost od samog cjepiva. Od 1. rujna 2021. godine TGA (Administracija za terapijsku robu) australskog Ministarstva zdravstva potvrđuje na svojoj web stranici da je nakon primanja cjepiva protiv COVID-a 19 najmanje 462 ljudi umrlo. Isto tako, Ministarstvo zdravstva izvještava da je ukupni broj smrtnih slučajeva od samog COVID-a 19: tisuću i osam ljudi. Drugim riječima, u samo nekoliko mjeseci od uvođenja cjepiva, broj smrtnih slučajeva od posljedica cjepiva je već upola manji nego broj stradaih od virusa u posljednjih osamnaest mjeseci. Ove brojke govore same za sebe.

Četvrti razlog je što su ugledni medicinski autoriteti upozorili na ozbiljan oprez, uključujući dr. Roberta Malonea (jednog od izvornih programera mRNA tehnologija), dr. Michaela Yeadona (bivšeg istraživača i potpredsjednika Pfizera), dr. Vladimira Zelenka ( koji je liječio više od šest tisuća pacijenata s COVID-om) i dr. Lucu Montagniera (koji je dobio Nobelovu nagradu radi svojih otkrića u vezi HIV-a). Svi oni potiču ljude da ne prime cjepivo. Samo to, za svakoga tko zna išta o vrlini razboritosti i njezinom oslanjanju na poslušnost prema ljudima koji su istaknuti po svojoj kompetenciji i mogu sve izgubiti govoreći to, dovoljno je u najmanju ruku da se uvjerimo kako postoji ozbiljan problem.

Peti razlog je taj što postoje brojni učinkoviti protokoli za liječenje COVID-a 19 koji koriste prihvaćene, pristupačne, općenito dostupne lijekove za koje se pokazalo da su sigurni. Jedan od njih razvio je prije više od godinu dana dr. Thomas Borody, jedan od naših australskih stručnjaka, koji je tada napisao: „Imamo terapiju kojom se možemo boriti protiv COVID-a 19. Lijekovi postoje već pedeset godina, jeftini su, odobreni od FDA i TGA i imaju izvanredan sigurnosni profil. Zašto čekamo cjepivo? Da bismo spasili živote, trebali bismo koristiti sve što je sigurno i trenutno dostupno. Mogli bismo predvoditi svijet u ovoj borbi… ”. Čovjek ne može, a da se ne pita što se dogodilo…

Kakve zaključke trebamo izvući iz svega ovoga? Uglavnom, da oni koji odbiju cjepivo imaju čvrste temelje za takvo stajalište. Ali morat će biti jaki. S vremenom će se pritisak samo povećavati. Bit ćemo u nemogućnosti da uđemo na mnoga javna mjesta; možda nam čak i zabrane ulazak u vlastite crkve; možda će nas naši vlastiti katolički prijatelji i pastiri zanijekati. Neka tako i bude. Ali mi imamo riječ za njih i ova riječ je svima njima upućena, uključujući i vlasti, i građanske i vjerske (bilo kojeg ranga). To je snažna riječ. Ta riječ je sljedeća:

„Budite svjesni da je naša savjest mirna što se tiče ovog pitanja. Ako nas želite pritisnuti, znajte da narušavate glas dobro oblikovane savjesti, a to je glas samoga Boga. Isto tako biste trebali znati da međunarodno pravo oštro osuđuje uporabu moralnog uvjeravanja kada se radi o uzimanju bilo kojeg eksperimentalnog lijeka. Ovakve stvari su se već radile. Sjetite se ljudi koji su Židovima stavili žute zvijezde, a zatim su na kraju odlučili da za njih imaju bolje, konačno rješenje. Budite svjesni. Tko god da ste, ma koju značku ili vjerski simbol nosili, prelazite granicu zbog koje ćete gorko požaliti i za koju ćete morati položiti račun“.
Bog se ne da izrugivati, jer kako sv. Pavao kaže:

„Ne varajte se: Bog se ne da izrugivati! Što tko sije, to će i žeti! Doista, tko sije u tijelo svoje, iz tijela će žeti raspadljivost, a tko sije u duh, iz duha će žeti život vječni. Neka nam ne dozlogrdi činiti dobro: ako ne sustanemo, u svoje ćemo vrijeme žeti!“.

https://www.notredamemonastery.org/from-the-cloister/2021/9/5/beware |  quovadiscroatia.com

Označeno u